PrieVyno

Balzac – puikus maistas, susireikšminęs personalas | kovo 14, 2010

Vieną ilgojo savaitgalio popiečių nusprendėme skaniai papietauti. Ilgai rinkomės iš keleto senamiesčio vietų ir galų gale nusprendėme apsilankyti Balzac restorane Savičiaus gatvėje.

Su šio restorano virtuve buvome susipažinę jau anksčiau, tad visiškai nekilo abejonių, kad pasirinkimas yra teisingas.  O taip pat ir kainos labai draugiškos.

Ką gi. Užkandžiui užsisakėme austrių bei balto namų vyno. Likome patenkinti. Pagrindiniam patiekalui tradiciškai užsisakėme taip pamėgtą anties kojelę ir jautienos kepsnį (medium rare), taip pat – raudono namų vyno.

Anties kojelė kaip ir tikėtasi buvo puiki. Tai yra vienas mėgstamiausių mūsų patiekalų. Tiesa, odelė galėtų būti šiek tiek traškesnė. Prisimenant prieš tai gyvavusį restoraną Les Amis, norisi ir karamelizuotų svogūnų, bet tai jau kitas receptas.

Medium rare kepsnysPirmasis gautas jautienos kepsnys greičiausiai irgi buvo puikus, jei būtume užsisakę medium well done ar well done. Tačiau užsisakėme medium rare. Čia ir prasidėjo visi smagumai. Padavėja netrukus sugrįžo su antruoju kepsnio variantu, kuris jau buvo netoli overcook. Mums Kepimo lygisbebandant išaiškinti, kad užsakymas buvo medium rare, įsikišo dar viena neidentifikuota (be aprangos, name tag’o ar bent žodinio prisistatymo) darbuotoja, kuri pradėjo įrodinėti, kad “pirmasis kepsnys buvo tobulas“ (taip, čia citata). Taip mes ginčijomės gal geras penketą minučių. Ginčo esmė buvo paprasta – mes prašėme medium rare kepsnio, o darbuotojos įrodinėjo mums, kad pirmasis kepsnys buvo puikus medium kepsnys. Taip atrodė, kad jos iki galo ir neišgirdo kokį kepsnį mes užsisakėme. O gal išgirdo, bet nesuprato. Galiausiai ant stalo buvo numesta (taip, numesta) lėkštė su rare kepsniu.

Pamoka tokia:

– klientui užsisakant kepsnį būtina kelis kartus pakartoti kokio kepimo jis nori (geriau su apibūdinimu, kiek turi būti mėsa raudona ir t.t.) ir būtinai išgirsti kaip tai pakartoja užsakymą priimanti padavėja.

– restoranui reikėtų arba išmokyti personalą atskirti skirtingus kepsnių kepimo laipsnius, arba komunikuoti aiškiai, kad kepsniai kepami tik trimis lygmenimis – rare, medium ir well done. Problemų iš karto sumažėtų.

Kalbant apie aptarnavimą, kaip tik šio konflikto metu prie mūsų prisijungė dar viena kompanjonė, kuri taip ir prasėdėjo 20 minučių (neperdedam) be jokio aptarnavimo (ji taip nieko ir neužsisakė). Tiesiog tuo metu abi mus aptarnavusios merginos, buvo tiek susireikšminusios, kad visiškai ignoravo mūsų stalą. Galų gale atsiuntė mums trečią padavėją, kuriai teko tik paskaičiuoti sąskaitą, nes užsakymų jau buvo gana.

Ištuštinta anties kojelės lėkštė nepaliko stalo iki kol nuo jo pakilome. Aplinkiniai stalai (jau be žmonių) taip pat stovėjo nukrauti tuščiais indais (nors kaip supratome buvo net trys padavėjos, o restorane užimti vos keli staliukai). Būtų galima dar tęsti apie merginų kalbėjimo toną ir kitus dalykus.

Bendrai paėmus, maistas tikrai patiko. Tik dėl tokio prasto aptarnavimo, jis, deja, strigo gerklėje.

Reklama

Įrašyta kategorijoj Vietos
Tags: , , ,

2 Komentaras »

  1. Pritariu, man teko patirti panasu aiskinimosi maratona del baltojo vyno, kuris buvo kambario temperaturos. Anksciau lankydavausi gana daznai ir aptarnavimu nesiskundziau, bet kuo toliau, tuo labiau si vieta smunka – atrodo niekas nesupranta nei apie maisto, nei apie gerimu kultura.

    Komentaras sukūrė auste — balandžio 5, 2010 @ 01:41

  2. neindentifikuotoji turbūt buvo dabartinė restorano direktorė, visai neseniai pati į šalį padėjusi padavėjos prijuostę.

    Komentaras sukūrė zibute — sausio 6, 2011 @ 20:57


Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: